Beoordelingen van Chinese Muur Hilversum

Recente recensies

5.0
Bast
vandaag

Het was weer heerlijk, bezorging ook op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Essen
vandaag
Atie
gisteren

Heerlijk eten, vriendelijke personeel.

J. Roelfsema
27 november 2021
Rene Fransen
27 november 2021

Heerlijke foeyong hai met ossenhaas.

Fred
26 november 2021

Altijd lekker en snel!

Richard
25 november 2021

Echt lekker eten,grote porties,goed warm en optijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Patrick Bogers
23 november 2021

Prima eten en keurig op tijd.

Hans de Vries
22 november 2021
Petra
20 november 2021

Heerlijk genoten van t eten. Goed warm en bezorging was mooi op aangegeven tijd.

peter van dam
19 november 2021

goed eten en warm.

Eva Horvay
19 november 2021

Alles super

Rog
18 november 2021

Het was weer heerlijk

Anoniem
15 november 2021
j nauta
15 november 2021

prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin
14 november 2021

Het was weer TOP de Indische rijsttafel!! En op de aangegeven tijd bezorgd, in één woord SUPER!

Ed
8 november 2021

Eten was zoals het hoort goed oprijd en lekker warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
8 november 2021
Anoniem
8 november 2021

Heerlijk en goed warm. Voor de zondag keurig op tijd. Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
7 november 2021

Altijd lekker, bezorging was ook snel. Helaas wel een gerecht vergeten.

Sjaak
4 november 2021

Prima eten, keurig op tijd

Frank
4 november 2021

Netjes op tijd bezorgd, en iedereen heeft er heerlijk van gegeten

C Bertens
3 november 2021

Uw eten is zoals altijd prima, maar de bezorging was 35 min later dan aangegeven. Na een telefoontje van mij bleef een excuus daarvoor helaas uit. Kwam niet erg klantgericht over. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was….

prinsen
2 november 2021

Bami was heerlijk! misschien wel de beste die ik ook van jullie had.

peter van dam
30 oktober 2021

lekker eten

vink
27 oktober 2021

het eten was echt heerlijk en ook goed op temperatuur'.Bestelling was iets te laat, maar daardoor niet minder warm. al met al een heerlijke maaltijd

M Verschoor
25 oktober 2021

Er ontbraken een aantal dingen v d bestelling, bakje sate saus, sambal, saus loempia’s. Maar het was ook heel druk, zondagavond. Gewoon pech gehad. Het eten is wel van uitstekende kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
25 oktober 2021

Weer een foutje: we bestelden nasi en bami maar kregen 2x nasi. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maris
24 oktober 2021

Voor je plezier ga je tegenwoordig niet naar Hilversum op familiebezoek. Eten van De Chinese Muur maakt dat gelukkig helemaal goed! Superservice en buitengewoon lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vivie
24 oktober 2021

20 min te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
24 oktober 2021
raymond
24 oktober 2021

Netjes op gewenst moment bezorgd. Goed warm en prima van smaak. Top.

Eva
23 oktober 2021

Alles is super

Ans van Breemen
22 oktober 2021

Iedere keer is het eten van zeer goede kwaliteit. Als extra van het huis heerlijke kleine loempia's. Snelle vriendelijke bezorging. Een aanrader!

R Rog
22 oktober 2021

Het was weer heerlijk Vriendelijke bezorger top

Bluemink
15 oktober 2021

Heerlijk

Sjaak
12 oktober 2021

Prima eten en keurig op tijd, zelfs iets vroeger dan aangegeven. Netjes afgeleverd.

vink
10 oktober 2021
Anoniem
10 oktober 2021
D roos
9 oktober 2021
margareth
5 oktober 2021

smaakte prima

Okk
3 oktober 2021
Anoniem
3 oktober 2021

Was lekker en warm. We kijken uit naar de volgende keer.

Ellen
3 oktober 2021

Bezorger was soir drukte in Hilversum vrij laat, waardoor loempiastjes en pangsit koud was. Verder prima

TK
1 oktober 2021

Good as always!

Stormsdienstverlening
28 september 2021
Özlem
27 september 2021

Heerlijk gegeten! Eten was op tijd en lekker warm. Dank 👍

Sylvia
27 september 2021

Weer heerlijk eten ontvangen! Lekker gesmikkeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.h. Kip
26 september 2021

Altijd heerlijk eten Beslist een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
26 september 2021

Altijd lekker! Bezorging snel en super vriendelijk!!

Frieda
20 september 2021

Op bezoek bij familie mijn eerste kennismaking met dit restaurant. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Goed(en snel bezorgd). Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniël
19 september 2021

Naar mijn mening was er niks te klagen over de nasi goreng en foe yong hai kip. At makkelijk weg.

Lawrence
19 september 2021

Perfect, zoals altijd

Inge
18 september 2021

Weer eens Ti pan vis besteld: super lekker en warm bij aankomst!

Ramo
15 september 2021

Eten lekker zoals gewend..warm bezorgd en netjes op tijd

rinus
12 september 2021

was heerlijk zoals altijd bezorging prima keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pat
10 september 2021

Was weer prima ossenhaas!

Richard
9 september 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.

Eva
2 september 2021

Heel erg lekker

Barbara
31 augustus 2021

Heerlijke Babi Pangang! Snel geleverd ook!

Drunen
30 augustus 2021

Kwam 30 minuten te laat masr eten was heerlijk alleen 1 bami en 1 nasi besteld maar 2 keer bami ontvangen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P van de Loosdrecht
30 augustus 2021

Heerlijke maaltijd, netjes verzorgd en op de afgesproken tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
29 augustus 2021

het eten was weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda roos
29 augustus 2021

Wel eens beter geweest deze keer weinig garnalen in de mihoen singapore en de gebakken banaan mag wel wat beter gefrituurd waren nog wit en koud. Normaal altijd tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hendrik
22 augustus 2021

Al vele jaren lekkere en smaakvolle gerechten. Constante kwaliteit en smaak. Bezorging altijd op tijd, en als er een foutje in de de bestelling is dan wordt dit snel opgelost. Een aanrader dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hogenbirk
22 augustus 2021

Helaas was de babi pangang op de loempia erg droog, verder was het prima.

John
17 augustus 2021

Eten was heerlijk, bezorging was 25 minuten te laat wat toch al op een uur stond.... 1 uur en 25 minuten iis wel erg lang

Ans van Breemen
17 augustus 2021

We hebben weer genoten! Al sinds jaar en dag heerlijk eten, snelle en vriendelijke bezorging, Gerechten zijn erg smaakvol en te onderscheiden van een standaard Chinees. Aanrader!

Houthuijzen
13 augustus 2021

Geweldig lekker en vers weer!! Allen mag van mij de bezorgkosten van € 2,- boven de € 20,- weer opgeheven worden voor Hilversum!

Hendrik
13 augustus 2021

Jammer dat je voor een meerprijs bij het Sam pou menu geen ossenhaas kan bestellen . Eten is altijd lekker .

De paus
13 augustus 2021

Wordt altijd op tijd bezorgd en eten is van goede kwaliteit en lekker. Prima Chinees.

Mohamed Barkaoui
10 augustus 2021

Top

Fransen
10 augustus 2021

Heerlijke sate met nasi.

Inge
8 augustus 2021
Kelly
8 augustus 2021

Helaas bijna 2 uur op ons eten moeten wachten! Niet gewend. En als je belt hoelang het nog duurt word er eerst gezegd een half uur en als je dan vraagt of het niet sneller kan ivm zolang wachten dan kan het ineens direct gebracht worden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

peter van dam
6 augustus 2021

goed warm eten, erg lekker.

Richard
6 augustus 2021
K. Vet
4 augustus 2021

Snelle levering en heerlijk van smaak!

Marc
2 augustus 2021

Prima eten. Lekker en meer dan genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

KrisH
1 augustus 2021

Was over het geheel genomen weer lekker maar mis wel het krokante laagje dat een tijd geleden standaard op jullie ajam pangang zat. m.vr.gr.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van zonneveld
1 augustus 2021

Er was waarschijnlijk een bakje niet goed afgesloten waardoor alle bakjes besmeurd waren met wat kerriesaus. Dus dat prezen teert niet zo lekker. Het eten was overigens heerlijk

Eh
29 juli 2021

Goed en lekker eten mooi op tijd bezorgd.

J.
29 juli 2021

Great food as always! Quick delivery time! We will order again soon!

Inge
19 juli 2021

Heerlijke Veg tapjoi met kerrie en garnalen met cashewnoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanlaar
18 juli 2021
e de wild
18 juli 2021

tjap tjoy was echt niet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
18 juli 2021

Makkelijk te bestellen en sneller geleverd dan op de website stond aangegeven. Het was er 30 minuten eerder !

Lawrence
17 juli 2021

Altijd perfect!!

Erik Oostdijk
15 juli 2021

Zoals altijd. Top.

Petra
14 juli 2021

Lijkt wel of je steeds minder krijgt bakjes niet vol

Ton
14 juli 2021
Ernst
12 juli 2021

Op afgesproken tijd, prima temperatuur en wederom heerlijk gegeten !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steenbergen
11 juli 2021
ANNEKE
10 juli 2021

Was erg lekker. Ook goed warm. Heerlijk gegeten

Fransen
10 juli 2021

snelle bezorging van een smaakvolle chinese maaltijd.

Anoniem
6 juli 2021

Heerlijk, as always! Wij blijven bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Heuven
6 juli 2021

In de loempias mag naast de rijkelijke tauge wel wat meer groenten. Zal de kwaliteit enorm verbeteren.

Timmer
3 juli 2021

Heerlijk gegeten, jammer dat er nog geen alternatief was voor het plastic. Per vandaag moet echter het plastic worden vervangen, zie dit filmpje voor inspiratie: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5239816/snackbar-worstelt-met-plasticverbod-geen-goede-frikandelvorkjes

Ton
3 juli 2021
Hidde van Otichem
1 juli 2021

Ik had alleen 2x bami bij mij gerechten besteld en had nasi gekregen. Erg jammer aangezien ik niet heel erg van nasi hou.

Ed
30 juni 2021

Het eten was weer niet echt warm... jullie moeten het eten niet boven maar in de warmhoud kast zetten als het staat te wachten op bezorging.

Gideon
30 juni 2021

Stukken beter als de laatste keer

S.
29 juni 2021

We bestellen altijd bij jullie, het eten is altijd heerlijk. Maar vandaag weten we niet wat er aan de hand was. De koe loe yuk balletjes waren zacht en zompig. Het vlees van binnen was droog en hard. Ook was de buitenkant niet echt warm en de binnenkant loei heet. We hebben het idee dat het opgewarmd is in de magnetron. We vinden het heel jammer, normaal is het goed.

Cilia
28 juni 2021

Zoals altijd weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

peter van dam
26 juni 2021

smaakte prima en op tijd.

Eva
23 juni 2021

Alles was super

e de wild
22 juni 2021
Nora
22 juni 2021

Half uur later bezorgd als gevraagd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vink
21 juni 2021

keurig op tijd bezorgd. Alle gerechten waren goed warm en prima van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heidi
20 juni 2021

Om 17.15 besteld met vermelding bezorging 18.15. om 18.55 pas het eten gekregen. Het eten is goed maar de bezorging heeft te lang geduurd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
20 juni 2021

Het was erg lekker 😋 en de bezorging was prima

Marianne
18 juni 2021

Zoals altijd heerlijk !! En de buikspek krokant bezorgd. En de beste gebakken bananen 👍

Greet Cram
17 juni 2021

Heerlijke maaltijd is nog lekker warm als het bezorgd wordt.

Inge
13 juni 2021

Heerlijke maaltijden! Inktvis en garnalensate. Heel warm en smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

peter van dam
13 juni 2021

Het eten was heerlijk, goed klaargemaakt en niet bezuinigd op de garnalen. de Groenten waren erg lekker. Het eten was goed warm tot heet. De bezorger was vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
10 juni 2021
Cees
10 juni 2021

Mooi op aangegeven tijd bezorgd en zoals gebruikelijk flinke porties en heerlijk eten.

Kamphorst
8 juni 2021

Ik miste op de eerste plaats m'n gratis kleine loempia's, verder was de smaak niet wat ik gewend ben, gewoon slecht.

Rene
6 juni 2021

De beste ajam pangang van Hilversum

Engelen
5 juni 2021

Het was weer heerlijk. En fijn dat er rekening gehouden word met de wensen.

Verdam
4 juni 2021

Prima eten , lekker snel bezorgd .

Marco
1 juni 2021

Top zoals altijd !!

Gt
30 mei 2021

Prima op tijd, lekker gegeten.Jammer dat alles nog steeds in plastic wordt verpakt: zoek alsjeblieft naar een alternatief!

Kim
29 mei 2021

Geen fan van de altijd taaie bamboescheuten in de Tjap Tjoy, maar verder ok.

Tiny
29 mei 2021

We hadden in de nasi een grote taaie ongare bol rijst er in zitten,zag er heel onsmakelijke uit,patat was ook niet gaar,dit hebben wij nog nooit mee gemaakt bij onze bestellingen,we hadden gelijk geen trek meer.

Li
28 mei 2021

Nasi was pure perfectie

Debbie Aukes
27 mei 2021

Altijd optijd goede service en heerlijk eten ben een zeer tevreden klant. Zeer vriendelijke bezorgers echt een top restaurant.

Ilona
23 mei 2021

Heerlijk eten zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Visser
23 mei 2021
Ernst
23 mei 2021

Op tijd, goed warm en uitstekende kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denny
23 mei 2021
Nicole
23 mei 2021

Heerlijk gegeten!

Wim
23 mei 2021

Bezorging op tijd, maaltijd beter dan ooit. Nieuwe kok?

Erika
23 mei 2021

Het was weer heerlijk. De extra sambal was vergeten en die werd zelfs nog nagebracht. Top

Mirella
22 mei 2021

Heerlijk loempia goed gevuld met kip en diverse groente. Echt een aanrader!

Lawrence
21 mei 2021

Altijd goed

hans
21 mei 2021
Wim Bastiaanse
20 mei 2021

Was weer top!

Charles
16 mei 2021

Precies op aangegeven tijd geleverd en zoals gewoonlijk weer heerlijk.

J. H. Kip
15 mei 2021

Was erg lekker. Alleen de gebakken banaan viel erg tegen. De buitenkant was zacht en papperig geen krokant buitenlaag jammer

Vonk
15 mei 2021

Was weer erg lekker bedankt

Carla Bikker
15 mei 2021

Het eten was heerlijk. Ik ben een goede eter, maar ik vind het jammer dat de hoeveelheid voor 1 persoon echt te veel was. Ik gooi nooit voedsel weg, maar nu ontkwam ik er niet aan en daar heb ik wel een schaamte gevoel over.

Anny
13 mei 2021

Lekker eten en altijd op tijd klaar!

Hendrik
10 mei 2021

Nog steeds dik tevreden, constante kwaliteit en goede smaak. Op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Trees Roozenburg
9 mei 2021

Het eten was 3 kwartier te vroeg! Niet echt leuk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lawrence
9 mei 2021

Altijd goed, de kip met Ananas en zoetzure saus is perfect hier!

anoniem
8 mei 2021

Chinese rijst tafel voor 2 was heerlijk. Porties zeer ruim We kunnen er met 3 personen twee dagen van eten! Bezorging exact op tijd.

Stormsdienstverlening
7 mei 2021

Uiteraard was alles weer top lekker gegeten en optijd bezorgd alles goed warm én bedankt voor de gratis loempia's die er nu wel bij zaten 😋👍 Jammer dat de bezorger met iemand staat te bellen als hij aan de deur staat, ik had helaas van te voren € 2,- fooi gegeven dat heeft hij niet verdiend en dat doe ik dus ook niet meer,jammer voor zijn collega's die wel hun werk goed doen.

Ed
6 mei 2021

Was erg lekker

Wim Bastiaanse
3 mei 2021

Vorige bestelling was ik wat minder enthousiast, dat hebben jullie deze keer weer helemaal goed gemaakt. Hartelijke groet Wim

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Tilburg
3 mei 2021

👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
2 mei 2021

Heerlijke bami en kipsaté.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dees
2 mei 2021

Beetjeblang gewacht op bexorging was niet meer zo goed warm en wij hadden honger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arthur
2 mei 2021

Het is een kwestie van smaak maar ik vond het niet heel erg lekker. Wat gewoon niet goed was waren de mini loempiaatjes. deze waren te bleek, net aan warm maar zeker niet krokant.

Hendrik
30 april 2021

Was perfect op tijd en heel lekker!

Wim Bastiaanse
29 april 2021

Goedenavond , we zijn een trouwe klant, met de laatste bestelling waren we minder enthousiast, bezorging en bezorger top! Het leek wel of ik bij een ander restaurant besteld had.Altijd super tevreden maar nu minder, tomatensoep (mijn guilty pleasure) dun en flauw,loempia erg donker slap en de babi pangang liefdeloos en niet op smaak onderin het bakje en de babi spek onze favoriet flauw en niet krokant. Dit betekent niet dat we de volgende keer niet bestellen maar het leek of er een ander keuken team was. We zijn zelf ook horeca ondernemers en soms lukt het niet. Dus nogmaals we blijven bestellen! Hartelijke groet Wim

Reactie van Chinese Muur

Beste heer, mevrouw bedankt voor je advies we zullen het tegen het keuken zeggen mvg, chinesemuur

Heleen
28 april 2021

Knapperig verse ,gevarieerde groentes in de tjaptjoi,royaal afgevulde bakken.vriendelijke bediening bij het afhalen en keurig op tijd klaar.

John
28 april 2021

Ik bestel altijd bij de Chinese Muur en altijd goed. Nu verbleef k een tijdje in het buitenland. Bestelde weer en tot mijn grote verbazing was de kwaliteit van het eten erbarmelijk. Ik wil nog net niet zeggen vies maar wel smakeloos. Ik ben er klaar mee

Jan
27 april 2021

Zoals altijd super goed.en lekker

Lawrence
27 april 2021

Altijd heerlijk, de kip in Zoet zure saus is fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet
27 april 2021

Heel tevreden 😊 heerlijk eten en bezorging snel en netjes.

Herman de Gooijer
21 april 2021

De kwaliteit was prima. De bezorging keurig op tijd, maar de verpakking had jammer genoeg gelekt, zodat het bij het uitpakken van de maaltijden een grote bende was.

Anneke
20 april 2021

Het was weer heel lekker!

Naber
19 april 2021

Heerlijk gegeten en prima op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Essen
18 april 2021

Zeer goed zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjaak
17 april 2021

Erg snelle levering, prima eten

Edith
15 april 2021
Rene Fransen
15 april 2021

heerlijke kip met kerry. genieten weer.

Fred van de Loosdrecht
15 april 2021
Anoniem
12 april 2021

Netjes gebeld dat de bestelling later bezorgd zou worden. Het eten was weer super! Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steven Ipad Van Agtmaal
11 april 2021
Nora
10 april 2021
Monique
10 april 2021

Heerlijk op tijd en heerlijk gegeten!

Jikke
10 april 2021

Het was allemaal top!

Eva
9 april 2021

Alles is superlekker

Tiny
9 april 2021

Alles lekker warm en goed van smaak

G bos
9 april 2021

Heerlijk gegeten. Ruim voldoende om 2 dagen van te eten

Sjaak
8 april 2021

Keurig op tijd, zelfs eerder dan gepland, en goed warm. Mocht wel wat pittiger, maar prima eten. Top gedaan

Patricia
7 april 2021

Erg lekker gegeten weer , de Chinese Muur is toch echt wel de lekkerste

Simone de Jong
7 april 2021

Weer zo heerlijk gegeten! Wat een topkwaliteit, echt met liefde klaargemaakt en van zo;n menu eten we samen en houden nog over. Dank voor heerlijke maaltijd.

Rene
7 april 2021

Super chinese muur! snelle bezorging. Heerlijk eten, een aanrader

Sjaak
6 april 2021

Prima eten en goed warm

Peter
6 april 2021

Helaas werd het eten lauw bezorgd en de gebakken bananen waren taai. Ben ik ben ik niet van ze gewend.

Looman
6 april 2021

Ruim op tijd geleverd op 1e paasdag Perfecte babi pangang en foe yong hai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anny
6 april 2021

Zoals altijd is de bestelling op tijd klaar en smaakt het voortreffelijk.

Mick Nieuwendyk
5 april 2021

Eten was super. Om 17:00 besteld. Zou er om 17:55 zijn. Was 40 minuten te laat. Voor de rest heerlijk gegeten

Chris
5 april 2021

Goed van smaak ,jammer dat je het alleen met ""bami ve"" kan bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
4 april 2021

Heerlijk gegeten, alleen de witte rijst ontbrak. Meteen gebeld en binnen een kwartier werd het nageleverd. Prima service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
4 april 2021

Snelle bezorging en alles overheerlijk zeker voor herhaling vatbaar. Ik had de babi pangang spek , nooit gedacht dat die net zo krokant zou zijn als in het restaurant zelf Complimenten aan de kok .

Marten Hoogendoorn
2 april 2021

Vlees was deze keer erg taai, zie het als een klein missertje want normaal is het erg lekker

helen
1 april 2021

top gegeten snel gebracht top service

W. Bisshop
30 maart 2021

Bijzonder smakelijk eten 👍

woudenberg
30 maart 2021

Top heel goed eten en mooi op tijd.

Hendrik
29 maart 2021

Het eten is constant van smaak en kwaliteit. Bezorgen ging vorige week een keer mis, zeker laten vallen, en niet warm. Eerste keer in ca.5 jaar. Zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
29 maart 2021

Het eten was op de afgesproken tijd klaar en goed op temperatuur. Het heeft weer goed gesmaakt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mohamed
28 maart 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gideon
28 maart 2021

Het miste smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
28 maart 2021

Snelle levering, netjes optijd! Weer heerlijk gegeten!

xxxx
27 maart 2021

Snel en correct geleverd

inge
27 maart 2021

OPgewarmde groothandel hap. Niet echt vers homemade chinees eten. Veel voor weinig. Dus klassiek hollandse chinees.

Stormsdienstverlening
24 maart 2021

Super lekker eten,alleen jammer dat de gratis loempia´s er niet bij zaten.

Mevr.bos
23 maart 2021

Jammer dat de loempia een slappe korst had.

Weijenberg
22 maart 2021

De loempia's waren versgevuld met kip. Het deeg was niet te donker. De smaak was goed.

Jan van Doggenaar
22 maart 2021

Naar een paar jaar niet meer geweest daar omdat ik het achter uit was gegaan met het eten .nu dan maar weer en keer gedaan .mijn gerecht was niet met kip gemaakt wat wel besteld .weer een uur moeten wachten .weet niet of ik daar nog een keer komt afhalen .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
21 maart 2021

Heel erg lekker🍜

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vink
21 maart 2021
R. Grob
21 maart 2021

Netjes verzorgd, lekker en op tijd bezorgd.

Harold
20 maart 2021

Top!

Britt
20 maart 2021

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd!

Annekr
20 maart 2021

Was erg lekker!

Ed Bandsma
19 maart 2021

De smaak van mijn gerecht was minder dan ik gewent ben.. Bezorging was een kwartier 20 min te laat.

Marco
18 maart 2021

👍🏼👍🏼

Danielle
18 maart 2021

Heerlijk !!! Super op tijd bezorgd!!

Heus
17 maart 2021

Het eten was goed heet. En smaakte heerlijk.

Tobias
17 maart 2021

Zoals altijd; Heerlijk!

H. Stubbe
17 maart 2021
Eikbos
17 maart 2021

Het was er heel snel, en lekker warm allemaal:-)

Kim
17 maart 2021

Op zich allemaal prima, maar een kinder'veilig' maand menu optie zou fijn zijn. (Daarnaast zou ik het lekkerder vinden als er minder bamboe zat in de Shanghai Kip en de Tjaptjoy.)

de Gooijer
15 maart 2021

Helaas werd de bestelling een half uur later bezorgd dan afgesproken. Het eten zelf was voortreffelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oerlemans
15 maart 2021

Gerechten mogen Warner

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mohamed Barkaoui
14 maart 2021

Heerlijk eten en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W. Bisschop
14 maart 2021

Heerlijk eten, keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De paus
14 maart 2021

Goede service. Niks dan goeds op alle vlakken.

Frederik
13 maart 2021

Altijd lekker, constante kwaliteit en vlotte bezorging

Linda
13 maart 2021

Heerlijk eten!

Janneke
11 maart 2021

Goed eten, zoals altijd. En het kwam ook veel sneller dan verwacht, dus dat was top.

Hans Mokveld
11 maart 2021

Smaakte heel lekker!

helen
9 maart 2021

top

Carla
9 maart 2021

Heerlijk, maar de porties zijn te groot, mag allemaal wel wat minder. Verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rudi
9 maart 2021

Rames mag best pittiger!! Net zoals de Indische bami een beetje beter gekruid mag zijn. 1 stuk vlees van de gemixte Indische rames was niet lekker. Vreemd qua structuur. Het leek wel pezig, gezellig. Was geen zacht vlees. Maar verder: ruime portie van alles... Kip en sateetje, satésaus.... Mag ook een beetje pittiger... Het smaakt zoetig. Als laatste : ik bestel via de Chinese Muur. Waarom dan toch thuisbezorgd met extra bezorgkosten? Liever niet meer. Als ik kies voor thuisbezorgd dan prima. Maar ik kies bewust voor jullie eigen bezorging. 1graag iets pittiger. Niet zo zoet 2Graag zelf bezorgen 3 beetje meer groente aub

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nel van de Loosdrecht
7 maart 2021

Het gerecht word keurig op tijd geleverd en is van uitstekende kwaliteit. Hoeveelheid is meer dan voldoende. Heerlijk gegeten 🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der kleij
7 maart 2021

Uitstekend gegeten , goede kwaliteit, jammer van ontbreken (gratis) loempia’s!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betty
7 maart 2021

Super lekker! Vlotte bezorging! Echt een aanrader!!! 👍

Hendrik van Lunteren
7 maart 2021

Zowel Indonesische gerechten als Chinese gerechten smaken altijd heerlijk. Dit is al jaren van constante kwaliteit. De bezorging is altijd stipt op tijd.

Inge
6 maart 2021

De ti pan samsin en de garnalen met kong pao saus waren weer heerlijk. Zoals altijd snelle en vriendelijke bezorging!

hans
6 maart 2021
Peter
5 maart 2021

Wederom heerlijk, niet te zout (zoals gevraagd), op tijd bezorgd en nog steeds goed warm. Top marks!

Lennart
5 maart 2021
Anoniem
1 maart 2021

Wij vonden de bestelling vergeleken met normaal slechter qua kwaliteit. Het formaat van de bakjes is aangepast naar ons idee (kleiner geworden) en de sauzen waren erg dun. Ook zat er ineens erg veel ei bij de gerechten. Jammer, want normaal ben ik erg tevreden over jullie service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André
1 maart 2021

Kwaliteit over het algemeen prima zoals we gewend zijn, alleen was de saté babi niet mals. We vonden het niet lekker en hebben het maar niet gegeten. Volgende keer maar weer de saté ajam bestellen. Vandaar één ster minder deze keer. Bezorging was stipt op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
28 februari 2021

Helaas kregen we 2x bami terwijl er nasi en bami was besteld. Qua smaak viel wat tegen; voorheen was dat toch wel beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

j nauta
28 februari 2021

zoals al jaren prima service hopend dat alles weer bij het oude komt en jullie weer open zijn sterkte hiermee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzan
28 februari 2021
Edgar
28 februari 2021

Alle gerechten weer super zoals het hoort, Babi spek blijft favoriet. Besteld in spitsuur, alles netjes en op tijd klaar. Personeel is ook altijd even vriendelijk.

Tobias
28 februari 2021

Top Chinees van Hilversum.

Marjolein
22 februari 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vink
21 februari 2021
Sid
21 februari 2021

Verkeerd product geleverd en welke daarna terug gegeven moest worden bij de nalevering Het bijgerecht (bami) was toen alweer kouf want dit werd niet opnieuw gebracht.... Zoveelste keer een teleurstelling......

J.
20 februari 2021

Aanrader Echt lekker eten! Zeer snelle levering!

Kim
20 februari 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Snel geleverd. Chinese muur is toch echt mijn favoriet.

Hans
17 februari 2021

Precies op de gewenste tijd. Prima!

A.M de Rijk
16 februari 2021
Evelien van den Hazel
15 februari 2021

Alleen was het eten te koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jean
15 februari 2021

75 min moeten wachten op bestelling!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebel
15 februari 2021

Alles top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
14 februari 2021

Netjes op tijd bezorgd. Het eten was goed warm en lekker van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzan van Beek
14 februari 2021

wij hadden een chinese rijsttafel en daar hebben we heerlijk van gegeten.

Claudua
14 februari 2021

Jammer dat het loempiavelletje zacht was ipv knapperig. Alsif het uit de magnetrin kwam

Janneke
8 februari 2021

Was weer heerlijk, zoals altijd. Gaan zeker vaker bestellen!

Dorine
7 februari 2021

Prima eten, ruim voldoende, goede service. Het had wel iets pittiger gemogen van ons.

Erik Oostdijk
7 februari 2021

Als altijd

Gideon
6 februari 2021

Had iets warmer gemogen. Voor de rest prima

Marco
4 februari 2021

👍🏼

Maia
1 februari 2021
JW Houthuijzen
30 januari 2021

Alles lekker & goed ...alleen mag de saté saus wat meer smaak hebben...of hoort die juist neutraal te zijn..? Mvgroetjes

Thea Fokkens
30 januari 2021

Het eten was koud

Frederik
30 januari 2021

Garnalen in de tjap tjoy waren dit keer een beetje melig, maar verder was alles zoals altijd heerlijk. Snelle en vriendelijke bezorging ook. Lekkerste Chinees in de buurt!

Rebel
25 januari 2021

Was allemaal naar wens, werd telefonisch vermeld dat het iets later bezorgd werd, terwijl het maar om 10 minuten ging, netjes geregeld.

Evelien van den Hazel
24 januari 2021

Ik miste de saus bij de pangsit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
24 januari 2021

Super lekker 😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ef
24 januari 2021

deels verkeerde bestelling bezorgd, slordig

L.
22 januari 2021

Sam po is een van mijn favoriete bestellingen want je kan alles kiezen :) het eten is altijd goed en super snel binnen.

MF
19 januari 2021
M. Doorn
18 januari 2021

De bezorger was ruim een half uur later waardoor eten niet meer heel warm was. Het was wel, zoals altijd, erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
18 januari 2021

Eten zou om 18.50 bezorgd worden na bijna een uur later en gebeld te hebben werd ons eten bezorgd een onvriendelijke man aan de telefoon kwam over dat hij het erg druk had Wat jammer is en ons de vorige keer ook was opgevallen dat de chineese bami steeds minder wordt terwijl je nog 2,50 extra betaald

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Chinese Muur

Sorry dat het zo laat werd bezorgd. wat je hebt gezegd over de gerecht zeggen we tegen de keuken.

Jantje
18 januari 2021

45 minuten te laat door drukte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bongers
17 januari 2021

Helaas kwam het eten wel drie kwartier te laat. Vanwege allergie had 1 iemand ergens anders iets besteld. Dus van samen eten was geen sprake.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Chinese Muur

Sorry dat het zo laat werd bezorgd. omdat één van onze scooters kapot ging hadden we een bezorger minder. ik weet dat het onze schuld is

astrid
17 januari 2021

bezorging bijna anderhalf uur te laat, eten was lauw en minder lekker dan we gewend zijn van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Chinese Muur

Sorry dat het zo laat werd bezorgd. omdat één van onze scooters kapot ging hadden we een bezorger minder. ik weet dat het onze schuld is

Mar
16 januari 2021
Erwin Hoogeveen
16 januari 2021

De No.1 qua Chinees in Hilversum! Aanrader! Lekker eten en redelijk snel bezorgd!

Erika
15 januari 2021

Weer heerlijk gegeten en het eten werd erg snel bezorgd. Top