Bewertungen von Chinese Muur Hilversum

Neue Beurteilungen

5.0
Jurjen
4 Oktober 2022

Het eten was op zich zeer smaakvol en volgens verwachtingen, alleen deze keer iets minder warm dan normaal.

Wouter Bouwheer
3 Oktober 2022

17.25 besteld, zou om 18.25 uur bezorgt worden, werd uiteindelijk om 19.10 een bezorgt, heb zelf rond 18.50 uur gebeld, was een beetje druk maar was nu wel onderweg, ben bang dat de bestelling niet opgenomen was en toen ik belde gemaakt en gelijk geleverd is. erg jammer voor zo'n goede chinees normaal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sidney
3 Oktober 2022

Er zat geen gratis product in de vorm van mini loempia’s bij mijn bestelling
. Die zijn waarschijnlijk vergeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard Woudenberg
3 Oktober 2022

Het eten was koud en bami panghan was taai

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijsbert
2 Oktober 2022
Tessa
2 Oktober 2022

Het eten was een half uur later bezorgd dan was aangegeven. Ik had een tomatensoep besteld, met in de opmerkingen duidelijk aangegeven dat ik een vegetarische wilde. Zat er toch kip in. Meerdere malen gebeld, maar de telefoon werd gewoon niet opgenomen. Heel slecht dit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Chinese Muur

Onze excuses, het keuken had het vergeten omdat her hier heel erg druk was onze excuses daarvoor. volgende zullen wij u 2 gratis Vegetarische tomatensoep geven. Mvg chinesemuur

Floris Weyers
2 Oktober 2022

Een 10 met een griffel.

rw
2 Oktober 2022

Indische reustafel was heerlijk

Yvonne
1 Oktober 2022

Zeer tevreden

Angelique Hendriks
1 Oktober 2022

Super slecht! Besteld, bezorgt en niks ontvangen. De hele avond gebeld en ook de dag erna, er wordt niet opgenomen. Ik ben heel boos en Wilmots zijn minst mijn geld terug!

Jan
29 September 2022

We hebben weer Heerlijk gegeten !

Xxxx
29 September 2022
Hans
28 September 2022

erg lekker, vriendelijk geholpen fantastische porties

JOHANNES the24th MC.
28 September 2022

Heerlijk lekker ruim afgemeten porties uitstekend bereid, een aanrader

Hennie Hueting jansen
28 September 2022
Elly
28 September 2022
Richard
27 September 2022

Lekker gegeten optijd bezorgd door vriendelijke bezorger

Caroline
26 September 2022

Het eten wat weer heerlijk als altijd en de bezorging redelijk optijd. Helaas miste er een gerecht. Maar dat is voor het eerst sinds we daar bestellen. Normaal is alles prima in orde!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

ed
25 September 2022
Astrid
25 September 2022

erg smakelijk

Evelien
24 September 2022
Ludia
21 September 2022
A
19 September 2022
Gijs
18 September 2022

Zeer smakelijk en overdadige hoeveelheid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tamara
18 September 2022
Hennie Hueting jansen
17 September 2022

Prima levering en heerlijk eten

Eva Horvay
13 September 2022
Bert de Beer
12 September 2022

Eten was heerlijk. De bezorging was op de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jonas
12 September 2022

Top zat goed uit en het was erg lekker, mooi porties

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rozendaal
11 September 2022

Super lekker allemaal en precies oprijd geleverd

Pieter
10 September 2022

Uitstekend đŸ€—

Richard Horeman
8 September 2022

Helemaal top! Wederom perfect! Heerlijk gegeten op mn verjaardag

Jaime Valero
7 September 2022

Really nice food, fast shipping and the taste was great, really recommended.

Wilmar
4 September 2022

Het was weer helemaal top. Mooi op tijd voor de zondag en goed warm! Een echte aanrader. Heerlijk super!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

liesbeth verschuur
4 September 2022

geen bami bij de bami ramas...de kip kerrie was flauw en weinig kerrie...smakeloos...de loempia, mihoen, sate en babi pangang uitstekend...erg lekker!!! en heerlijk warm.en ook nog gratis mini loempia:s.....hartelijk dank...

Antwort von Chinese Muur

Onze excuses, volgende als u gaat bestellen zullen we je een extra portie bami en mini loempia's geven. als er wat mis is gegaan kunt u altijd het restaurant bellen dan kunnen we het nog een keer na bezorgen

Riekje van der Garde-van der Poel
4 September 2022

Op tijd, vriendelijk en lekker gegeten!

Richard
2 September 2022
Daniëlle van Giezen
1 September 2022

Het eten was goed warm en smaakte heerlijk!

Lex
29 August 2022

Helaas geen aandacht geschonken aan opgegeven allergie! Dus 2 van de 3 gerechten waren niet eetbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Chinese Muur

Onze excuus zondag was het een beetje heel druk en daardoor had het keuken het vergeten. Volgende als u gaat bestellen zullen wij het voorzichtig voor u maken

.
28 August 2022
Mohamed
27 August 2022

Kort samengevat top!!!

carmen fokker
24 August 2022

Altijd goed ,lekkerste chinees

Sandy
23 August 2022
Doesjka
23 August 2022

Zoals gewoonlijk alles prima in orde

eugene popma
22 August 2022

Bij het openmaken van de plastic zak viel de nasi er al uit. Ik vermoed dat de bestelling is gevallen, want twee bakjes waren geopend. Geen mooi plaatje.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard Bakker
21 August 2022

Prima maaltijd Op tijd bezorgd en piping hot Erg lekker en ruim voldoende

Pim
20 August 2022
hans de vries
18 August 2022
Patrick le Clercq
17 August 2022

Het was weer super lekker, en op tijd klaar om op te halen

Mohamed
16 August 2022

Heb weer heerlijk gegeten. Lekker op tijd en het eten was nog lekker heet

Richard
15 August 2022

Heerlijk gegeten, ruime porties en op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Doesjka de Paus
11 August 2022

Niets op aan te merken.

C.Keulemans
7 August 2022

Goede kwaliteit eten en ook goed warm aan huis bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

peter van dam
6 August 2022

lekker warm eten

Richard
6 August 2022

Prima eten en lekker warm.

Van zonneveld
6 August 2022

Smaak tomatensoep viel een beetje tegen. De rest was heeeeerlijk

Fam. van der Snoek
4 August 2022

Geweldig lekker gegeten, keurig op tijd bezorgd en gloeiend heet. Beste chinees van Hilversum.

Jan
3 August 2022

Zoals gewoonlijk hebben we weer heerlijk gegeten.

.
31 Juli 2022

Altijd goed

Monique Boom
30 Juli 2022
Jager
29 Juli 2022
Trudie
27 Juli 2022

Was weer erg lekker

Richard
24 Juli 2022

Top gedaan chef 👍 heerlijk gegeten !! Dank voor de snelle bezorging, vriendelijke koerier 😃 Tot snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carolien
20 Juli 2022

Was weer heerlijk

Astrid
18 Juli 2022

was als gewoonlijk weer heerlijk, maar in 1 gerecht was de broccolli niet lekker, volgende keer beter

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maria
18 Juli 2022

Altijd weer heerlijk! Prima Chinees!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emmy
16 Juli 2022

Snel bezorgd, goed warm en erg lekker

Bas
15 Juli 2022

Deze was niet voor mij maar was vast fantastisch

Erik
14 Juli 2022

Zoals gebruikelijk. Top. En sneller dan verwacht bezorgd. Aan te bevelen!

Anneke van der Stok
10 Juli 2022
Xx
7 Juli 2022
Willem
5 Juli 2022

Kreeg bericht dat 1 uur na de besteltijd (18.05) om 19.05 uur bezorgd zou worden. Dat werd uiteindelijk een half uur later, 19.35 dus anderhalf uur nadat de bestelling geplaatst en afgerekend was... het eten was overigens heerlijk, maar mocht wat mij betreft wel met minder zout bereid worden.

Jan
1 Juli 2022

We hebben heerlijk gegeten, en wat ook zo fijn is dat het eten lekker heet is .

Pieter
30 Juni 2022
Evelien van den Hazel
29 Juni 2022
Jan Venema
28 Juni 2022
Verhagen
26 Juni 2022

Altijd heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wouter
26 Juni 2022
E.keijzer
26 Juni 2022

Als van ouds top

Bluemink
24 Juni 2022

Te laat bezorgd

J
24 Juni 2022
Bos
23 Juni 2022

Al verschillende keren eten besteld en altijd perfecte kwaliteit Nog nooit iets gehad wat niet goed was 👍👍👍👍👍

Xxxx
23 Juni 2022
MP
23 Juni 2022

Was weer een lekkere maaltijd voor een betaalbare prijs.

JKA Prinsen
22 Juni 2022

Het was nog nooit zo lekker bedankt!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Truus Visser
20 Juni 2022

Helaas ( 1e x) bestelling te laat ( na bellen waar t blijft) en ook de kroepoek niet geleverd ( nabezorgd). Bezorger erg vriendelijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirjam
20 Juni 2022

45 minuten te laat zonder bericht, eten was wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

schalkwijk
19 Juni 2022

Om half 17.30 besteld,zou om 18.30 komen kwam pas om 19.30 beetje laat ,jammer ,maar eten was lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sarina
19 Juni 2022

3 uur gewacht, 4 verschillende smoesjes gehad.. en niet eens een excuses. Totaal niet wat ik gewend ben. Helaas!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michael
19 Juni 2022

Na 2 uur wachten zelf maar gehaald. Je krijgt ze ook niet makkelijk aan de telefoon.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hannah
19 Juni 2022

17.00 uur bestelling online geplaatst en pas om 19.30 uur werd het bezorgd Jammer dat het zo lang duurde Het eten was wel erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jim
17 Juni 2022
Franca Camp
17 Juni 2022

We hebben met het team weer heerlijk gegeten van de verschillende gerechten. Geen op of aanmerkingen hierover. Het word ook op de aangevraagde tijd bezorgd.

Richard
16 Juni 2022

Altijd lekker eten. En snel bezorgd

Paul
16 Juni 2022

Lekker en warm eten. Snelle bezorging, bijna half uur eerder dan verwacht.

Ger Hoorn
13 Juni 2022

heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeanet Van Maanen
12 Juni 2022

Lekker eten goed warm snelle levering en vriendelijke bezorger

peter van dam
11 Juni 2022

goed eten.

Anton
11 Juni 2022

Dit is mijn eerste bestelling hier. Nou ja, besteld door mijn zoon vanuit Manila eigenlijk. Bezorging was iets later maar werd daar werd meteen excuses voor aangeboden terwijl dit wat mij betreft niet nodig was. Daar was het tijdsverschil te klein voor. Het eten zelf was heerlijk, topkwaliteit. Zeer goed op temperatuur ook. Top.

Kati
9 Juni 2022

Mihoen Singapore was heerlijk.... maar soep "De Chinese Muur" niet lekker! het smaakte naar een saus, geen soep!

Keijzer
9 Juni 2022

Was heerlijk ! service ook prima !

Dineke Brookman
7 Juni 2022
Dineke Brookman
6 Juni 2022

heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
4 Juni 2022

vond de stukken bloemkool en broccoli iets te groot

Viergever
4 Juni 2022

Snelle service, ruime hoeveelheid, prima kwaliteit

vonne
1 Juni 2022

goede kwaliteit en keurig op tijd bezorgd

Joost middeldorp
30 Mai 2022
van der Snoek
30 Mai 2022

Wereldzaak, beste chinees van Hilversum. We bestellen hier al jaren en altijd lekker en goed van temperatuur, en op de afgesproken tijd bezorgd. Bedankt en tot de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen Haringman
29 Mai 2022

Goed eten, precies op tijd bezorgd. Helemaal goed.

Piete
27 Mai 2022
Regina Westhof
27 Mai 2022

Eten was lekker goed van smaak.

Lotte
26 Mai 2022

Bezorging kwam precies op de tijd die ze aangaven. Eten was minder lekker dan anders, rijst en bami nogal smaakloos. De babi pangang spek was erg droog en vettig tegelijk. Kortom, de bestelling was matig

Lex Visser
24 Mai 2022

Het eten was er erg snel, ruim voldoende en op goede temperatuur. We hebben smakelijk gegeten. Een aanrader!

Janneke
22 Mai 2022

Goed warm op tijd en vriendelijk bezorgd, zeer smakelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
20 Mai 2022

Weer rond de aangegeven tijd onze bestelling ontvangen. Eten was heet en erg lekker. Bestel alleen nog maar bij de Chinese Muur Hilversum.

Richard
19 Mai 2022

Zoals altijd, super lekker gegeten 👍

Jan Venema
15 Mai 2022

Was erg lekker👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nora
14 Mai 2022

De loempia's waren heel er slap. Geen hard korstje aan de buitenkant. Jammer

Jaja
12 Mai 2022
Walter Smits
11 Mai 2022

Ondanks vele slechte beoordelingen op google toch besteld en ik was aangenaam verrast, het maandmenu met Babi Pangang besteld. Om te beginnen is alles redelijk geprijsd en de bezorging, iets meer dan een half uur en prima op temperatuur vervolgens een zeer ruime portie voor 2 personen ( bijna voor 2 dagen ) en de Babi Pangang was goed gekruid en lekker knapperig aan de buitenkant. Zeker een aanrader en ik zal hier vaker bestellen.

Sylvia
4 Mai 2022

Was weer errrruuugggg lekker! En supersnel bezorgd😁

Jan Nobels
2 Mai 2022

We hebben weer heerlijk gegeten!

verhagen
1 Mai 2022

is altijd top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dick
29 April 2022

Heerlijk gegeten, goed vlees en heerlijke ketjap. Helaas ontbrak de nasi en moesten we het doen met alleen bakje witte rijst.

M.B
28 April 2022

Bij bestellingen kip/ vlees krijg je voor 3/4 vega En wat er aan vlees in zit erg vet. Apart dat je standaard witte rijst krijgt Bij nasi of bami weer Apart bijbetalen ook hier alles vega).

Eva Horvay
28 April 2022

Alles is perfect

JW Houthuijzen
27 April 2022

Kwaliteit zoals altijd! Top! Alleen jammer dat het steeds iets duurder wordt! En bijvoorbeeld in Hilversum gratis verzenden zou service zijn of de prijzen iets omlaag..Jumbo heeft concurende producten

Maarten Vogelzang
27 April 2022

Ajam Pangang Was echt verbrand en niet lekker dit ben ik niet gewend van de Chinese muur ik bestel hier al jaren

elly van Koutrik
26 April 2022
Mick
25 April 2022

Om 17:00 besteld. Zou er om 18:05 zijn. Na 2x bellen was het eten er pas om 19:00. Ik zou 5 euro korting krijgen op m'n volgende bestelling maar ik heb niks meer gehoord.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A. De Vries
24 April 2022

Om half zes besteld zou om half zeven worden bezorgd om kwart voor zeven maar even gebeld moesten het toen nog maken, uiteindelijk kwart voor acht bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erwin
24 April 2022

Dit is niet wat ik gewend ben. Smaakloze kale bami, de rest van de gerechten waren erg vettig met amper vlees en groenten.

Ger
24 April 2022
Lelia
21 April 2022

Food was as usually good, super warm and punctually delivered. Convenient the offer of the 3 main courses and 2 sides (rice, noodle or....).

Jea
19 April 2022

Binnen 20 min al thuis bezorgd. Heerlijk gegeten.

Nora
18 April 2022

De haaienvinnen soep was nu super lekker.

Irma
16 April 2022

Altijd lekker en altijd op tijd.

Daan
14 April 2022

Goed gegeten heerlijk

Vlug
13 April 2022
Richard
10 April 2022

Super goed ! Heerlijk gegeten, alles goed warm , vriendelijke bezorger, op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jean Paul
8 April 2022
Ruud Suurling
6 April 2022

Heerlijk gegeten zag er goed uit

hans de vries
4 April 2022
Sascha
4 April 2022
Ester Verweij
3 April 2022
Wilmar
3 April 2022

Super lekker en mooi op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nino
1 April 2022

Beste chinees eten

Zeljka
1 April 2022

Eten was echt lekker en op tijd bezorgd

Griselidys Rodgers Acosta
31 MĂ€rz 2022

Geen andere woord maar heerlijk!!!!!

Edina
30 MĂ€rz 2022

Ik bestel meestal van hier, maar deze keer was de lekkerste! :)

Jacqueline
28 MĂ€rz 2022

Online besteld, precies op de tijd geleverd wat ik had aangegeven. Vriendelijke bezorger 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
27 MĂ€rz 2022

Top lekker gegeten, goed warm,ruime porties optijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Wendy
27 MĂ€rz 2022

Herwaardering heerlijk, lekker warm! Leuke bezorgers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
24 MĂ€rz 2022

Het was weer lekker. De hoeveelheid was wel veel minder dan ik gewend was. En ik heb de gratis mini loempia’s niet ontvangen. Stond wel op het bonnetje vermeld en ook de saus voor de loempia’s zat er bij. Beetje jammer wel.

Maan
24 MĂ€rz 2022

Goed eten snel bezorgt perfect !

Cee
24 MĂ€rz 2022
Jack Plooij
21 MĂ€rz 2022

Twee uur moeten wachten op oms eten terwijl we “om de hoek” zitten! Geen info; zelf moeten bellen. Helaas geen tweede keer meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
20 MĂ€rz 2022

Super chinees restaurant. Perfecte bezorging.

NIno
18 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten! Snel bezorgt

R Rog
18 MĂ€rz 2022

Jammer dat de bestelling niet klopte Miste de nasi Na een belletje werd het alsnog bezorgd

Lawrence
16 MĂ€rz 2022
Letitia
14 MĂ€rz 2022

Met foeyonghai erg weinig saus maar verder goede smaak. Bezorging vonden we ook laat aardige man . Volgende keer halen we het liever op.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chris
14 MĂ€rz 2022

Lekker eten Goede service Goede prijs

Hans
14 MĂ€rz 2022

Het was allemaal goed verzorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elly
12 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten en het komt altijd mooi op tijd en heet binnen

Griselidys Rodgers Acosta
11 MĂ€rz 2022

Alles was vers en heerlijk, warm en netjes geleverd!

afspraak@ngdent.nl
10 MĂ€rz 2022

Snelle bezorging! Gerechten zijn heerlijk! Wij hebben lekker en genoten van het eten.

Eveline Driesenaar
7 MĂ€rz 2022
E
6 MĂ€rz 2022

De Chinese Muur is altijd goed. Weet je niet wat je wilt eten? Bestel dan hier. Bezorging helemaal top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marc
6 MĂ€rz 2022

Was wederom heerlijke

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bos
3 MĂ€rz 2022

Geweldig lekker gegeten en onze visite was helemaal onder de indruk Zo lekker allemaal en ook weer keurig op tijd

Paul
3 MĂ€rz 2022
Daphne
2 MĂ€rz 2022

Altijd goed

Sjaak
2 MĂ€rz 2022

Prima eten en snelle bezorging, keurig gedaan

Gerard
1 MĂ€rz 2022

De vriendelijkste bezorging en de lekkerste Chinees.

J.H Nobels
1 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bert J Nieland
1 MĂ€rz 2022

Bijna 1 uur wachten !! voordat het bezorgde kwam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke
27 Februar 2022

We hebben 2 uur op ons eten moeten wachten. Wel was het warm en lekker.

R Rog
25 Februar 2022

Het was weer heerlijk

Verhoeven
25 Februar 2022

Goede service

Ronaldo
24 Februar 2022
Paul
21 Februar 2022
het was prima
21 Februar 2022
Johan Nauta
21 Februar 2022
André
21 Februar 2022

Lekker, en zelfs paar minuten vroeger bezorgd ondanks het belabberde weer. Complimenten voor keuken en bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G.M te Pas
19 Februar 2022

Was prima verzorgt, erg lekker en op tijd bezorgd

Lindy
18 Februar 2022

Alles was keurig op tijd en heerlijk. Ik had o.a. Het maandmenu en 6 gebakken bananen. Ik miste de bananen van het maandmenu want we hadden er in totaal 6.

NN
16 Februar 2022
Richard
16 Februar 2022
paul
14 Februar 2022

Eten was lekker helaas kregen we het een half uur te laat. en waren de extra's koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melanie
13 Februar 2022

Heerlijk! Top Chinees! De kroepoek mag wel gratis voor zo n bedrag.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bos
13 Februar 2022

Hele goede kwaliteit erg lekker Keurig op tijd bezorgd 👍👍

carmen fokker
12 Februar 2022

alles was omgevallen in het tasje,gelekt

J.H Nobels
9 Februar 2022

We hebben er weer heerlijk van gegeten, tot de volgende keer!!!!!!!!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alex van leeuwen
7 Februar 2022

Eten was weer zeer lekker . Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marit
4 Februar 2022

Heerlijk eten! Bij de bezorging bleek 1 produkt vergeten, deze werd supersnel geleverd

Marco
2 Februar 2022
Jeannette
2 Februar 2022

Heerlijk gegeten van m'n favoriete Fuh Yong hai!

W. Bisschop
2 Februar 2022

De daging kerrie zat naar mijn smaak te weinig kerrie smaak aan verder niets dan tevredenheid.

hengel ten
31 Januar 2022
Maris
30 Januar 2022
Anoniem
30 Januar 2022
Sjaak
30 Januar 2022

Top levering, heerlijk op tijd, heel goed eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inge
30 Januar 2022

Heerlijk, warm Ti pan vis en ei gerecht!

Jb
30 Januar 2022

Lekker, smakelijk eten en heet bezorgd op de afgesproken tijd. Prima eten en service.

Robin
29 Januar 2022

Top weer! Bedankt!

Michel
29 Januar 2022

Goed eten, op tijd bezorgd en voldoende!

Jan Dekkers
28 Januar 2022

Het eten is smakelijk en goed, de bediening vriendelijk en klantgericht.

Anoniem
27 Januar 2022

Weer heerlijk gegeten! En ook precies op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

E
27 Januar 2022
Miep Schulting
27 Januar 2022

Goed ,snel en het eten was heerlijk

Sandra tahey-hilhorst
27 Januar 2022

Het was zo als altijd weer heerlijk

hans
25 Januar 2022

De bezorging was prima, maar helaas viel het eten qua smaak nogal tegen. We zijn beter gewend.Jammer voor een 1e kennismaking.

Elsje
24 Januar 2022

Het was weer lekker en een keurige bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
24 Januar 2022

Eten kwam bijna een uur later

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G.Cram
23 Januar 2022

Prima verzorgd, en lekker op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corry
18 Januar 2022

Keurig op tijd geleverd, erg lekker

P.
18 Januar 2022

Lekker gegeten, de bami was deze keer een beetje flauw. Restaurant belde zelf om te melden dat de bezorging wat later zou worden. Das een goeie actie.

J E van Alderwegen
17 Januar 2022

Het was heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Minckeler
16 Januar 2022

Snel bezorgd. Lekker eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Wagtendonk
15 Januar 2022

Prima gegeten. Bezorging, aangegeven 19.20 uur, werd 20 minuten later!!!!!!!

a. van ulsen
13 Januar 2022

Zeer smakelijk, keurig op tijd bezorgd en omdat ik rechtstreeks via hun site bestelde ook nog eens gratis loempia'tjes!

Anzor
13 Januar 2022

Heerlijk en heel snel bezorgd. Aardig alle medewerkers.

Monique
13 Januar 2022

Lekker eten, op tijd gebracht door een zeer aardige bezorger.

Johan Nauta
13 Januar 2022

altijd op tijd en prima verzorgd goede bezorging

rw
10 Januar 2022
Elsje Haringman
9 Januar 2022

De loempias waren lekker stevig en goed gevuld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van der Veen
9 Januar 2022

Lekker en goed gegeten! Super.

M
7 Januar 2022
J.H Nobels
7 Januar 2022

WE HEBBEN WEER HEERLIJK GEGETEN.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hennie Hueting jansen
5 Januar 2022

Wederom heerlijk gegeten

Daphne
3 Januar 2022

Super lekker zoals altijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hengel ten
3 Januar 2022
Inge
2 Januar 2021

Zoals altijd, goed eten van goede kwaliteit en lekker oprijd bezorgd 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schepers
2 Januar 2021

voor herhaling vatbaar

Louis
2 Januar 2021

Het eten is goed, maar twee aandachtspunten; de groenten zijn te gaar en overall is het eten veel te zout.

Elke
1 Januar 2021

Goed! Alleen de kroepoek was vergeten. :-(

J
31 Dezember 2021

3normale loempia's gekregen ipv de bestelde speciale. Rest klopte wel. En bezorging 1/2 uur te laat. En toch echt ruim op tijd ( 8uur van te voren) besteld.

Eva Horvay
31 Dezember 2021

Alles was perfect

Larissa
31 Dezember 2021

Bestelling was helaas niet compleet contact opnemen lukte niet want ze waren daarna gesloten (oudjaarsdag). Was ook een half uur later dan gekozen tijd. Eten was wel erg lekker!

Petra Overhage
30 Dezember 2021

Was weer heerlijk!

Irma
29 Dezember 2021

Weer lekker gegeten. Altijd lekker en altijd op tijd bezorgd.

peter van dam
29 Dezember 2021

goed, lekker eten.

NN
26 Dezember 2021
R Rog
26 Dezember 2021

Het was weer heerlijk en ruim voldoende

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
25 Dezember 2021

Het eten werd op de aangegeven tijd geleverd. Alles had een goede temperatuur en smaakte prima. Ga hier zeker vaker bestellen!

Ramon
25 Dezember 2021

Lekker warm en op tijd bezorgd

rebel
25 Dezember 2021

Super goed

Kostas
22 Dezember 2021

Goede kwaliteit goed verzorgd

Maria
21 Dezember 2021
J.H Nobels
21 Dezember 2021

Het eten was goed heet en we hebben er heerlijk van gegeten .

Hans uit Hilversum
20 Dezember 2021

Overzichtelijke website met uitgebreide keuze aan maaltijden en levering op de afgesproken tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maarten Vogelzang
17 Dezember 2021

Jammer dat er bij online bestelling nooit kroepoek gratis bij zit die je bij afhaal wel krijgt

Helene
16 Dezember 2021

Erg tevreden met de kwaliteit van de vegetarische gerechten die we ophaalden.

Femia
15 Dezember 2021

Altijd lekker. Lieve, vriendelijke bezorgster!

Rita
12 Dezember 2021

Eten werd op de afgesproken tijd geleverd en was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eva Horvay
12 Dezember 2021

Alles is perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sophie
11 Dezember 2021

Weer heerlijk gegeten en op tijd bezorgd

Hendrik van Lunteren
11 Dezember 2021

Al jaren onze favoriet , goed van smaak en op tijd bezorgd.

Emmy
10 Dezember 2021

Gewoon weer lekker eten. Babi pangang met buikspek is favoriet hier

Regien
10 Dezember 2021

Eten prima op tijd afgeleverd. Eten was goed warm. Kortom goede service

Hans Rikkert de Koe
8 Dezember 2021

De kwaliteit van de maaltijd is prima, maar ..... het zal fijn zijn, als er ook een paar servetjes bijgeleverd kunnen worden.

Heidi
8 Dezember 2021

Heerlijk eten, aardige bezorger.

Fred Out
6 Dezember 2021

Vanwege de sinterklaas willen wij niet koken.Dus dan bestellen bij de Chinese Muur. Lekker en gevarieerd aanbod van divetse gerechten. Smaakvol en goed warm geleverd. Alleen was de bezorging door de sinterklaasdrukte verlaat. Maar dit was voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
6 Dezember 2021

Eten was lauw, dus na een paar minuten eten koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fred
5 Dezember 2021
Eva Horvay
5 Dezember 2021

Perfect 😀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.