Reviews from Chinese Muur Hilversum

Recent reviews

5.0
Lawrence
29 January 2023

Altijd geweldig, vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Edwin
29 January 2023

Precies op de aangegeven tijd stond de bezorger voor de deur. En de Indische rijsttafel smaakte weer voortreffelijk echt een aanrader.

Rene
28 January 2023

Het was weer genieten van een geweldige maaltijd. Een top restaurant.

Jessica Pool
27 January 2023
Margriet Vink
26 January 2023

Alles was goed lekker vers. goed warm prima van smaak. Echt lekker

Geijtenbeek
26 January 2023

Lekker, warm en super op tijd

J. Lindemann
25 January 2023

Vroeger een goede zaak, maar de kwaliteit wordt steeds slechter. Het vlees was dit keer echt beneden maat. Veel vet, enkele grote brokken vlees met weinig smaak. Uiteindelijk alleen chinese bami gegeten, dat had nog iets smaak.

Richard
24 January 2023

Lekker eten ajam pangang is super Lekker alle eten is goed warm en op aangegeven tijdstip bezorgd door vriendelijke bezorger, heerlijk gegeten dank jullie wel

Petra
22 January 2023

Heel lekker, alleen bamie en nasi erg 'kaal' .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mar Hoeksema
22 January 2023

Zeer tevreden , Bami goreng heerlijk Singapore mihoen met garnalen een ,aanrader, alles goed warm bezorgd.

Astrid
22 January 2023

heb normaal nooit geen klachten ,maar had nu in mijn bestelling 2 stukken champignon , terwijl ik aangeef dat ik deze niet wil, maar ik blijf toch bestellen bij jullie omdat het altijd erg goed is

P Verwer
21 January 2023

Eten was heerlijk maar de bezorging was dit keer erg laat 19:10 besteld 20:50 pas bezorgd terwijl in de mail stond 20:10. We bestellen vaker maar dit keer ging het een beetje minder met de bezorging. Ik denk door de weersomstandigheden. We blijven klant hoor het eten is altijd geweldig. Vriendelijke groet en een gelukkig Chinees nieuw jaar.

I
21 January 2023

Bijna 3 kwartier te laat

Pieter
18 January 2023

Uitstekend 🤗

Eva
15 January 2023
G. van Nigtevecht
15 January 2023
Edwin
15 January 2023

Heerlijk gegeten en er was rekening gehouden met onze vraag om de gerechten glutenvrij te maken. Bedankt daarvoor.

Rob
15 January 2023

Keurige levering en lekker eten. Altijd goed hier!!

Petra
14 January 2023

Top eten. Snel geleverd

Evan
14 January 2023

Niets dan lof!

Daphne
13 January 2023

Altijd goed!

Ina de Weerd
13 January 2023

Snelle bezorging van een heerlijke maaltijd!!

J.ockhuizen
8 January 2023

Goed zoals altijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Char
8 January 2023

Mijn lievelings afhaal/bezorging in Hilversum. Wonton soep met chiene loepmias en af en toen en tjaptjoy in Szechuan saus, geweldig. Alles komt heet, net uit de pan warm. Alleen jammer van de uir bezorgtijd voor sorp en loempias. Maar het wachten zeker waard. Heerlijke smaak krijg er geen genoeg van. Vaste klant en zal ik ook zeker blijven

Inge
4 January 2023

Heerlijke, warme gerechten, snel bezorgd!

Kroon
2 January 2023
Astrid
2 January 2023

mmmmmmmmmmmm weer heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mulder
1 January 2022

Lekker gegeten, sneller bezorgd dan per mail was doorgegeven. Loempiaatjes haden wat warmer gekund maar overall zeer tevreden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hendrik
31 December 2022

Al jaren zeer tevreden over de smakelijke gerechten.

Rick
31 December 2022

Snel en lekker

Daphne
30 December 2022

Altijd goed!!!

GMT
30 December 2022

Altijd lekker, bezorging iets te laat, het zou top zijn als ze nog iets anders bedenken voor de plastic bakjes waarin het eten bezorgd wordt. Mais bakjes bijvoorbeeld?

Richard
29 December 2022
Pien
29 December 2022

Bezorging was een half uur later dan gemeld, en het eten was dan ook minder warm dan je hoopt. Wel erg lekker, zoals gewoonlijk. Het was leuk geweest om die vertraging te weten.

Janneke
27 December 2022

Gewoon goed

Marco
24 December 2022

Super geregeld zo op kerstavond. Heerlijke eten en zeer nette vriendelijke bezorger !

Eva
24 December 2022

Nog steeds alles is perfect

Nora
23 December 2022

Meestal op tijd bezorgd. Heerlijk eten

Knoppert-lankreijer
22 December 2022

Erg jammer dan we 1.45 uur op de bestelling hebben moeten wachten. Dat zijn wij niet gewend. Wel excuses bij aflevering.... Maarja. En.....eten erg lauw. Nee....meestal absoluut tevreden. Deze x echt niet.

RWN de Graaff
20 December 2022

Keurig op tijd, goed op temperatuur en lekker gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pieter
19 December 2022

Uitstekend. Niets op aan te merken 🤗

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rene
19 December 2022

De beste babi pangang van Hilversum

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

L
18 December 2022

Keurig op tijd bezorgd. Heerlijk eten. Goede prijs. Super warm. Aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ronald den Elzen
17 December 2022
Van ewijk c
17 December 2022

Het kwam laat en was niet erg warm meer

Hendrik
17 December 2022

De gerechten zijn heerlijk, waarschijnlijk door het koude weer niet erg warm.

Diana
16 December 2022
Daphne
15 December 2022
Richard
15 December 2022
jos keizer
15 December 2022

heerlijk krokant, voldoende saus, prima bami

Bluemink
12 December 2022

Jammer dat de bakjes eten helemaal onder de saus zaten . 3 bakjes waren niet goed afgesloten..hoop dat dit niet meer voorkomt..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

CS
11 December 2022

Mooi op tijd bezorgd en alles lekker warm en smakelijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rene
9 December 2022

Al jaren heerlijk eten

Gert
8 December 2022

Eten werd na anderhalf uur pas gebracht door een mankement aan fiets/ brommer. Kan gebeuren, maar bel even dat het later wordt! Nu heb ik zelf na ruim een uur gebeld met de vraag waarom het zo lang duurt. Niet klantvriendelijk!!!!

Marc
7 December 2022

Heerlijk eten en zeker genoeg. Ondanks bestellen rond etenstijds niet te ang hoeven wachten.

J Poot
6 December 2022

vlees was met veel vet..

Carl Keulemans
5 December 2022
Yvonne
4 December 2022
S
1 December 2022

Wij bestellen regelmatig en krijgen altijd stipt op tijd stomend heet en lekker eten bezorgd.

John
29 November 2022

Het lekkerste Chinees eten van Hilversum en altijd optijd bezorgd.

j
28 November 2022

waren later dan gezegd , maar kreeg uitleg waarom

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erik
28 November 2022

Alleen jammer dat zij ons vergeten waren maar een telefoontje zeer gauw geleverd en goed warm 🥵 lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan van Doggenaar
27 November 2022

Eten was niet lekker plus lang op het eten moeten wachten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rebel
26 November 2022

Top kwaliteit keurig geregeld

Ans van Breemen
23 November 2022

Heerlijke gerechten, veel keuze, hoge kwaliteit eten en snelle vriendelijke bezorging. Bij de Chinese Muur hoef je nooit te twijfelen of je eten wel goed zal zijn. Top!

Pieter
21 November 2022

Helemaal top niets op aan te merken 🤗

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Eva
21 November 2022

Alles is gewoon perfect 🐱

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hendrik
21 November 2022

Al jaren onze favoriet.

Ruben
20 November 2022

It was perfect, the food was amazing and de delivery was also very good and fast, it arrived earlier than we expected it.

Xxxxx
18 November 2022
X xxx
12 November 2022
Richard
10 November 2022

Heerlijk gegeten optijd bezorgd vriendelijke bezorger en het eten was kwa temperatuur echt goed warm...zoals altijd weer ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Dank je wel 👍

hans de vries
7 November 2022
Henk Knopperts
7 November 2022

alles zat onder saus door niet goed gesloten deksel

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ozlem
3 November 2022

Gerecht Ossenhaas met peper saus en Kipfilet zwarte bonen was teveel zoutig.. Dat was jammer!

Van dijk
2 November 2022

Lekker gegeten zoals altijd ! Op tijd bezorgd. Gewoon weer helemaal toppie

Dave
31 October 2022

Heerlijk gegeten, alleen de babi-ketjap was (kei)hard.. verder was het erg goed!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pieter
30 October 2022

Geen opmerking of klachten prima heel tevreden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Edina
30 October 2022

Lekker eten! :)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M. den Ouden
30 October 2022

Uitstekend! Het eten was prima op temperatuur, ruim voldoende, bijzonder smakelijk! Verbeterpunt: schrijf met een dikke viltstift het nummer van de bestelde maaltijd op de buitenkant van de verpakking!

Richard
29 October 2022

Was weer prima

Richard
26 October 2022
Marius Riphagen
25 October 2022
Ockhuizen
23 October 2022

Heerlijk zoals altijd.en vriendelijke bezorger

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

ties grijpstra
23 October 2022

het was weer erg lekker, en het meisje dat het bezorgd brengt het altijd met een stralende glimlach!

Inge
22 October 2022

Weer eens Ti pan vis gegeten, heerlijk!

Floris Weyers
19 October 2022

Een tien met een griffel.

M Hueting
18 October 2022

Heerlijk

Jeroen
16 October 2022
Sandy
15 October 2022
Bos
12 October 2022

Reeds vaker eten besteld bij jullie altijd goed , nu helaas niet De loempia’s waren klef en flauw , het spiegelei en de atjar dreven in een rode saus Zo jammer dit

Henk Knopperts
10 October 2022

was weer heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique
9 October 2022

Prima en snelle bezorging en ook nog lekker en meer dan genoeg.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jurjen
4 October 2022

Het eten was op zich zeer smaakvol en volgens verwachtingen, alleen deze keer iets minder warm dan normaal.

Sidney
3 October 2022

Er zat geen gratis product in de vorm van mini loempia’s bij mijn bestelling…. Die zijn waarschijnlijk vergeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gijsbert
2 October 2022
Floris Weyers
2 October 2022

Een 10 met een griffel.

rw
2 October 2022

Indische reustafel was heerlijk

Yvonne
1 October 2022

Zeer tevreden

Jan
29 September 2022

We hebben weer Heerlijk gegeten !

Xxxx
29 September 2022
Hans
28 September 2022

erg lekker, vriendelijk geholpen fantastische porties

JOHANNES the24th MC.
28 September 2022

Heerlijk lekker ruim afgemeten porties uitstekend bereid, een aanrader

Hennie Hueting jansen
28 September 2022
Elly
28 September 2022
Richard
27 September 2022

Lekker gegeten optijd bezorgd door vriendelijke bezorger

Caroline
26 September 2022

Het eten wat weer heerlijk als altijd en de bezorging redelijk optijd. Helaas miste er een gerecht. Maar dat is voor het eerst sinds we daar bestellen. Normaal is alles prima in orde!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

ed
25 September 2022
Astrid
25 September 2022

erg smakelijk

Evelien
24 September 2022
Ludia
21 September 2022
A
19 September 2022
Gijs
18 September 2022

Zeer smakelijk en overdadige hoeveelheid

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tamara
18 September 2022
Hennie Hueting jansen
17 September 2022

Prima levering en heerlijk eten

Eva Horvay
13 September 2022
Bert de Beer
12 September 2022

Eten was heerlijk. De bezorging was op de afgesproken tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jonas
12 September 2022

Top zat goed uit en het was erg lekker, mooi porties

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rozendaal
11 September 2022

Super lekker allemaal en precies oprijd geleverd

Pieter
10 September 2022

Uitstekend 🤗

Richard Horeman
8 September 2022

Helemaal top! Wederom perfect! Heerlijk gegeten op mn verjaardag

Jaime Valero
7 September 2022

Really nice food, fast shipping and the taste was great, really recommended.

Wilmar
4 September 2022

Het was weer helemaal top. Mooi op tijd voor de zondag en goed warm! Een echte aanrader. Heerlijk super!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

liesbeth verschuur
4 September 2022

geen bami bij de bami ramas...de kip kerrie was flauw en weinig kerrie...smakeloos...de loempia, mihoen, sate en babi pangang uitstekend...erg lekker!!! en heerlijk warm.en ook nog gratis mini loempia:s.....hartelijk dank...

Reaction from Chinese Muur

Onze excuses, volgende als u gaat bestellen zullen we je een extra portie bami en mini loempia's geven. als er wat mis is gegaan kunt u altijd het restaurant bellen dan kunnen we het nog een keer na bezorgen

Riekje van der Garde-van der Poel
4 September 2022

Op tijd, vriendelijk en lekker gegeten!

Richard
2 September 2022
Daniëlle van Giezen
1 September 2022

Het eten was goed warm en smaakte heerlijk!

Lex
29 August 2022

Helaas geen aandacht geschonken aan opgegeven allergie! Dus 2 van de 3 gerechten waren niet eetbaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Chinese Muur

Onze excuus zondag was het een beetje heel druk en daardoor had het keuken het vergeten. Volgende als u gaat bestellen zullen wij het voorzichtig voor u maken

.
28 August 2022
Mohamed
27 August 2022

Kort samengevat top!!!

carmen fokker
24 August 2022

Altijd goed ,lekkerste chinees

Sandy
23 August 2022
Doesjka
23 August 2022

Zoals gewoonlijk alles prima in orde

eugene popma
22 August 2022

Bij het openmaken van de plastic zak viel de nasi er al uit. Ik vermoed dat de bestelling is gevallen, want twee bakjes waren geopend. Geen mooi plaatje.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerard Bakker
21 August 2022

Prima maaltijd Op tijd bezorgd en piping hot Erg lekker en ruim voldoende

Pim
20 August 2022
hans de vries
18 August 2022
Patrick le Clercq
17 August 2022

Het was weer super lekker, en op tijd klaar om op te halen

Mohamed
16 August 2022

Heb weer heerlijk gegeten. Lekker op tijd en het eten was nog lekker heet

Richard
15 August 2022

Heerlijk gegeten, ruime porties en op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Doesjka de Paus
11 August 2022

Niets op aan te merken.

C.Keulemans
7 August 2022

Goede kwaliteit eten en ook goed warm aan huis bezorgd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

peter van dam
6 August 2022

lekker warm eten

Richard
6 August 2022

Prima eten en lekker warm.

Van zonneveld
6 August 2022

Smaak tomatensoep viel een beetje tegen. De rest was heeeeerlijk

Fam. van der Snoek
4 August 2022

Geweldig lekker gegeten, keurig op tijd bezorgd en gloeiend heet. Beste chinees van Hilversum.

Jan
3 August 2022

Zoals gewoonlijk hebben we weer heerlijk gegeten.

.
31 July 2022

Altijd goed

Monique Boom
30 July 2022
Jager
29 July 2022
Trudie
27 July 2022

Was weer erg lekker

Richard
24 July 2022

Top gedaan chef 👍 heerlijk gegeten !! Dank voor de snelle bezorging, vriendelijke koerier 😃 Tot snel

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Carolien
20 July 2022

Was weer heerlijk

Astrid
18 July 2022

was als gewoonlijk weer heerlijk, maar in 1 gerecht was de broccolli niet lekker, volgende keer beter

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maria
18 July 2022

Altijd weer heerlijk! Prima Chinees!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Emmy
16 July 2022

Snel bezorgd, goed warm en erg lekker

Bas
15 July 2022

Deze was niet voor mij maar was vast fantastisch

Erik
14 July 2022

Zoals gebruikelijk. Top. En sneller dan verwacht bezorgd. Aan te bevelen!

Anneke van der Stok
10 July 2022
Xx
7 July 2022
Willem
5 July 2022

Kreeg bericht dat 1 uur na de besteltijd (18.05) om 19.05 uur bezorgd zou worden. Dat werd uiteindelijk een half uur later, 19.35 dus anderhalf uur nadat de bestelling geplaatst en afgerekend was... het eten was overigens heerlijk, maar mocht wat mij betreft wel met minder zout bereid worden.

Jan
1 July 2022

We hebben heerlijk gegeten, en wat ook zo fijn is dat het eten lekker heet is .

Pieter
30 June 2022
Evelien van den Hazel
29 June 2022
Jan Venema
28 June 2022
Verhagen
26 June 2022

Altijd heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wouter
26 June 2022
E.keijzer
26 June 2022

Als van ouds top

Bluemink
24 June 2022

Te laat bezorgd

J
24 June 2022
Bos
23 June 2022

Al verschillende keren eten besteld en altijd perfecte kwaliteit Nog nooit iets gehad wat niet goed was 👍👍👍👍👍

Xxxx
23 June 2022
MP
23 June 2022

Was weer een lekkere maaltijd voor een betaalbare prijs.

JKA Prinsen
22 June 2022

Het was nog nooit zo lekker bedankt!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Truus Visser
20 June 2022

Helaas ( 1e x) bestelling te laat ( na bellen waar t blijft) en ook de kroepoek niet geleverd ( nabezorgd). Bezorger erg vriendelijk!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mirjam
20 June 2022

45 minuten te laat zonder bericht, eten was wel lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

schalkwijk
19 June 2022

Om half 17.30 besteld,zou om 18.30 komen kwam pas om 19.30 beetje laat ,jammer ,maar eten was lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sarina
19 June 2022

3 uur gewacht, 4 verschillende smoesjes gehad.. en niet eens een excuses. Totaal niet wat ik gewend ben. Helaas!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Michael
19 June 2022

Na 2 uur wachten zelf maar gehaald. Je krijgt ze ook niet makkelijk aan de telefoon.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hannah
19 June 2022

17.00 uur bestelling online geplaatst en pas om 19.30 uur werd het bezorgd Jammer dat het zo lang duurde Het eten was wel erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jim
17 June 2022
Franca Camp
17 June 2022

We hebben met het team weer heerlijk gegeten van de verschillende gerechten. Geen op of aanmerkingen hierover. Het word ook op de aangevraagde tijd bezorgd.

Richard
16 June 2022

Altijd lekker eten. En snel bezorgd

Paul
16 June 2022

Lekker en warm eten. Snelle bezorging, bijna half uur eerder dan verwacht.

Ger Hoorn
13 June 2022

heerlijk eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeanet Van Maanen
12 June 2022

Lekker eten goed warm snelle levering en vriendelijke bezorger

peter van dam
11 June 2022

goed eten.

Anton
11 June 2022

Dit is mijn eerste bestelling hier. Nou ja, besteld door mijn zoon vanuit Manila eigenlijk. Bezorging was iets later maar werd daar werd meteen excuses voor aangeboden terwijl dit wat mij betreft niet nodig was. Daar was het tijdsverschil te klein voor. Het eten zelf was heerlijk, topkwaliteit. Zeer goed op temperatuur ook. Top.

Kati
9 June 2022

Mihoen Singapore was heerlijk.... maar soep "De Chinese Muur" niet lekker! het smaakte naar een saus, geen soep!

Keijzer
9 June 2022

Was heerlijk ! service ook prima !

Dineke Brookman
7 June 2022
Dineke Brookman
6 June 2022

heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Astrid
4 June 2022

vond de stukken bloemkool en broccoli iets te groot

Viergever
4 June 2022

Snelle service, ruime hoeveelheid, prima kwaliteit

vonne
1 June 2022

goede kwaliteit en keurig op tijd bezorgd

Joost middeldorp
30 May 2022
van der Snoek
30 May 2022

Wereldzaak, beste chinees van Hilversum. We bestellen hier al jaren en altijd lekker en goed van temperatuur, en op de afgesproken tijd bezorgd. Bedankt en tot de volgende keer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeroen Haringman
29 May 2022

Goed eten, precies op tijd bezorgd. Helemaal goed.

Piete
27 May 2022
Regina Westhof
27 May 2022

Eten was lekker goed van smaak.

Lotte
26 May 2022

Bezorging kwam precies op de tijd die ze aangaven. Eten was minder lekker dan anders, rijst en bami nogal smaakloos. De babi pangang spek was erg droog en vettig tegelijk. Kortom, de bestelling was matig

Lex Visser
24 May 2022

Het eten was er erg snel, ruim voldoende en op goede temperatuur. We hebben smakelijk gegeten. Een aanrader!

Janneke
22 May 2022

Goed warm op tijd en vriendelijk bezorgd, zeer smakelijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Patricia
20 May 2022

Weer rond de aangegeven tijd onze bestelling ontvangen. Eten was heet en erg lekker. Bestel alleen nog maar bij de Chinese Muur Hilversum.

Richard
19 May 2022

Zoals altijd, super lekker gegeten 👍

Jan Venema
15 May 2022

Was erg lekker👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nora
14 May 2022

De loempia's waren heel er slap. Geen hard korstje aan de buitenkant. Jammer

Jaja
12 May 2022
Walter Smits
11 May 2022

Ondanks vele slechte beoordelingen op google toch besteld en ik was aangenaam verrast, het maandmenu met Babi Pangang besteld. Om te beginnen is alles redelijk geprijsd en de bezorging, iets meer dan een half uur en prima op temperatuur vervolgens een zeer ruime portie voor 2 personen ( bijna voor 2 dagen ) en de Babi Pangang was goed gekruid en lekker knapperig aan de buitenkant. Zeker een aanrader en ik zal hier vaker bestellen.

Sylvia
4 May 2022

Was weer errrruuugggg lekker! En supersnel bezorgd😁

Jan Nobels
2 May 2022

We hebben weer heerlijk gegeten!

verhagen
1 May 2022

is altijd top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dick
29 April 2022

Heerlijk gegeten, goed vlees en heerlijke ketjap. Helaas ontbrak de nasi en moesten we het doen met alleen bakje witte rijst.

M.B
28 April 2022

Bij bestellingen kip/ vlees krijg je voor 3/4 vega En wat er aan vlees in zit erg vet. Apart dat je standaard witte rijst krijgt Bij nasi of bami weer Apart bijbetalen ook hier alles vega).

Eva Horvay
28 April 2022

Alles is perfect

JW Houthuijzen
27 April 2022

Kwaliteit zoals altijd! Top! Alleen jammer dat het steeds iets duurder wordt! En bijvoorbeeld in Hilversum gratis verzenden zou service zijn of de prijzen iets omlaag..Jumbo heeft concurende producten

Maarten Vogelzang
27 April 2022

Ajam Pangang Was echt verbrand en niet lekker dit ben ik niet gewend van de Chinese muur ik bestel hier al jaren

elly van Koutrik
26 April 2022
Mick
25 April 2022

Om 17:00 besteld. Zou er om 18:05 zijn. Na 2x bellen was het eten er pas om 19:00. Ik zou 5 euro korting krijgen op m'n volgende bestelling maar ik heb niks meer gehoord.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A. De Vries
24 April 2022

Om half zes besteld zou om half zeven worden bezorgd om kwart voor zeven maar even gebeld moesten het toen nog maken, uiteindelijk kwart voor acht bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erwin
24 April 2022

Dit is niet wat ik gewend ben. Smaakloze kale bami, de rest van de gerechten waren erg vettig met amper vlees en groenten.

Ger
24 April 2022
Lelia
21 April 2022

Food was as usually good, super warm and punctually delivered. Convenient the offer of the 3 main courses and 2 sides (rice, noodle or....).

Jea
19 April 2022

Binnen 20 min al thuis bezorgd. Heerlijk gegeten.

Nora
18 April 2022

De haaienvinnen soep was nu super lekker.

Irma
16 April 2022

Altijd lekker en altijd op tijd.

Daan
14 April 2022

Goed gegeten heerlijk

Vlug
13 April 2022
Richard
10 April 2022

Super goed ! Heerlijk gegeten, alles goed warm , vriendelijke bezorger, op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jean Paul
8 April 2022
Ruud Suurling
6 April 2022

Heerlijk gegeten zag er goed uit

hans de vries
4 April 2022
Sascha
4 April 2022
Ester Verweij
3 April 2022
Wilmar
3 April 2022

Super lekker en mooi op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nino
1 April 2022

Beste chinees eten

Zeljka
1 April 2022

Eten was echt lekker en op tijd bezorgd

Griselidys Rodgers Acosta
31 March 2022

Geen andere woord maar heerlijk!!!!!

Edina
30 March 2022

Ik bestel meestal van hier, maar deze keer was de lekkerste! :)

Jacqueline
28 March 2022

Online besteld, precies op de tijd geleverd wat ik had aangegeven. Vriendelijke bezorger 👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard
27 March 2022

Top lekker gegeten, goed warm,ruime porties optijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Wendy
27 March 2022

Herwaardering heerlijk, lekker warm! Leuke bezorgers!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

X
24 March 2022

Het was weer lekker. De hoeveelheid was wel veel minder dan ik gewend was. En ik heb de gratis mini loempia’s niet ontvangen. Stond wel op het bonnetje vermeld en ook de saus voor de loempia’s zat er bij. Beetje jammer wel.

Maan
24 March 2022

Goed eten snel bezorgt perfect !

Cee
24 March 2022
Jack Plooij
21 March 2022

Twee uur moeten wachten op oms eten terwijl we “om de hoek” zitten! Geen info; zelf moeten bellen. Helaas geen tweede keer meer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rene
20 March 2022

Super chinees restaurant. Perfecte bezorging.

NIno
18 March 2022

Heerlijk eten! Snel bezorgt

R Rog
18 March 2022

Jammer dat de bestelling niet klopte Miste de nasi Na een belletje werd het alsnog bezorgd

Lawrence
16 March 2022
Letitia
14 March 2022

Met foeyonghai erg weinig saus maar verder goede smaak. Bezorging vonden we ook laat aardige man . Volgende keer halen we het liever op.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Chris
14 March 2022

Lekker eten Goede service Goede prijs

Hans
14 March 2022

Het was allemaal goed verzorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Elly
12 March 2022

Heerlijk eten en het komt altijd mooi op tijd en heet binnen

Griselidys Rodgers Acosta
11 March 2022

Alles was vers en heerlijk, warm en netjes geleverd!

afspraak@ngdent.nl
10 March 2022

Snelle bezorging! Gerechten zijn heerlijk! Wij hebben lekker en genoten van het eten.

Eveline Driesenaar
7 March 2022
E
6 March 2022

De Chinese Muur is altijd goed. Weet je niet wat je wilt eten? Bestel dan hier. Bezorging helemaal top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marc
6 March 2022

Was wederom heerlijke

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bos
3 March 2022

Geweldig lekker gegeten en onze visite was helemaal onder de indruk Zo lekker allemaal en ook weer keurig op tijd

Paul
3 March 2022
Daphne
2 March 2022

Altijd goed

Sjaak
2 March 2022

Prima eten en snelle bezorging, keurig gedaan

Gerard
1 March 2022

De vriendelijkste bezorging en de lekkerste Chinees.

J.H Nobels
1 March 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bert J Nieland
1 March 2022

Bijna 1 uur wachten !! voordat het bezorgde kwam

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anneke
27 February 2022

We hebben 2 uur op ons eten moeten wachten. Wel was het warm en lekker.

R Rog
25 February 2022

Het was weer heerlijk